تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیست برانکو دستخوش تغییر شد

لیست برانکو دستخوش تغییر شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به گمانه زنی در خصوص اسامی ورودی و خروجی تیم فوتبال پرسپولیس، سرمربی سرخپوشان پایتخت اعلام کرد که لیست نهایی بازیکنان مد نظر خود را بعد از دیدار هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اعلام می کند.

پرسپولیسی ها که این روزها در فکر تدارک جشن قهرمانی خود در شانزدهمین دوره لیگ برتر هستند، هنوز نتوانسته اند قرارداد بازیکنان کلیدی خود را تمدید کنند و این موضوع به یک مشکل جدی برای آن ها تبدیل شده است.

سروش رفیعی و کمال کامیابی نیا، دو ستاره این روزهای پرسپولیس برخلاف قولی که به مسئولان این تیم داده بودند که بعد از قهرمانی سرخپوشان قرارداد خود را تمدید می کنند،در فکر لژیونر شدن هستند و اعلام کردند که اگر به اروپا ترانسفر نشدند قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید می کنند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان پایتخت با توجه به این موضوع که هنوز مسئولان باشگاه نتوانسته اند شاکله اصلی تیم را حفظ کنند به سراغ گزینه های جایگزین رفته است.
این حرکت برانکو نشان می دهد که وی سعی می کند به هیچ بازیکنی وابسته نباشد و تیم خود را بازیکن محور نسازد.

حال باید دید مدیریت باشگاه پرسپولیس می توانند خواسته های اولیه سرمربی تیم خود را فراهم سازد یا خیر?

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیست برانکو دستخوش تغییر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..