تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکایی‌ ها باور ندارند که ترامپ سر قولش بماند

کد خبر: ۵۱۵۴۳۸

۴۷  بازدید

خبرگزاری ایسنا: براساس نظرسنجی جدید صورت گرفته توسط پایگاه گالوپ اکثریت آمریکایی فکر می‌کنند که ترامپ در عمل به شعارهایش ناکام خواهد بود. تنها ۴۵ درصد معتقدند که ترامپ به وعده‌هایش عمل خواهد کرد در حالی که این آمار در فوریه ۶۲ درصد بوده است.

روزنامه ایندیپندنت نوشت: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا ۱۸ ماه صرف مبارزات انتخاباتی‌اش کرد و در جریان آن متعهد شد تا دیواری در مرز آمریکا و مکزیک بسازد، مسلمانان را به آمریکا ممنوع الورود کرده، شغل ایجاد کند و افراد شرور و خلافکار را به زندان‌ها بیندازد.

این نظرسنجی بین تاریخ ۵ تا ۹ آوریل سال جاری میلادی صورت گرفت که در آن ۱۰۱۹ تن شرکت داشتند و درصد خطای آن چهار درصد اعلام شده است.

این نظرسنجی پس از آن صورت گرفت که ترامپ در اجرای برنامه جایگزین جمهوری‌خواهان برای برنامه خدمات درمانی اوباما موسوم به اوباماکر ناکام ماند و به خاطر کوتاهی‌هایش در زمینه‌های مالیات و مهاجرت نیز مورد انتقاد قرار گرفت.

براساس این نظرسنجی حدود ۵۲ درصد از شرکت کنندگان معتقدند که ترامپ رهبری قوی و قاطع است با این حال کمتر از نیمی از آمریکایی‌ها معتقدند که او به نیازهای مردم اهمیت می‌دهد یا به طور موثر دولت را مدیریت می‌کند. در همین حال تنها ۳۶ درصد ترامپ را فردی صادق و درستکار می‌دانند.

این در حالی است که ترامپ پیشتر نظرسنجی‌های منفی را به عنوان "اخبار جعلی و دروغین" رد کرده است.

او در مقابل از دیگر نظرسنجی‌هایی که نتایج مثبت‌تری را نشان می‌دادند در توئیتر خود تبلیغ کرد.

وی روز دوشنبه نتیجه یک نظرسنجی را بازگو کرد که نشان می‌داد ۵۰ درصد از شرکت کنندگان در آن نظرسنجی از او حمایت می‌کنند. برای نخستین بار پایگاه نظرسنجی راسموسن نشان داد که میزان محبوبیت رئیس‌جمهور ظرف یک ماه به بالای ۵۰ درصد رسیده است.

اما نظرسنجی ۱۷ آوریل نشان داد که تنها ۳۰ درصد از شرکت کنندگان به شدت از رئیس‌جمهور حمایت کرده در حالی که ۳۹ درصد به شدت با او مخالف هستند.

ترامپ از زمان روی کارآمدنش در ۲۰ ژانویه سال جاری میلادی در مقایسه با روسای جمهور سابق کشورش از پایین‌ترین درصد حمایت برخوردار بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکایی‌ ها باور ندارند که ترامپ سر قولش بماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..