تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران: کیفیت کیا سراتو افزایش یافت

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد که کیفیت کیا سراتو تولید سایپا افزایش یافته و به بالاترین سطح در ایران رسیده است.

بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کیفیت خودروی کیا سراتوی سایپا در اسفند ۹۵ افزایش یافت و به جمع ۴ ستاره‌ها پیوست.

کیفیت خودروهای ایرانی توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به‌صورت ماهانه ارزیابی می‌شود که شامل خودروهای ملی و خودروهای خارجی تولید یا مونتاژ داخل است.

در این بررسی کیفیت، به هر خودرو در مجموع امتیازی از ۰ تا ۵ ستاره داده می‌شود که خودروی کیا سراتو در ماه اسفند توانست امتیاز ۴ ستاره دریافت کند.

خودروی کیا سراتو در ماه‌ بهمن ۳ ستاره دریافت کرده بود که با افزایش کیفیت تولیدش در ماه اسفند، با کسب ۴ ستاره به جمع بهترین خودروهای تولیدشده در ایران پیوست.

بر اساس گزارش ارزیابی کیفیت خودروها توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروهای مزدا ۳ نیو، گرند ویتارا، رنو ساندرو و کیا سراتو با کسب ۴ ستاره  بهترین کیفیت تولید در ایران را دارند.

قیمت کیا سراتو تولید سایپا نسخه‌ی ۲۰۰۰ سی‌سی در کارخانه و نمایندگی ۹۱ میلیون و ۷۸ هزار تا ۹۹ میلیون و ۹۱ هزار تومان و قیمت نسخه‌ی ۱۶۰۰ در کارخانه و نمایندگی ۷۵ میلیون و ۹۳۸ هزار تا ۸۱ میلیون و ۳۶۲ هزار تومان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران: کیفیت کیا سراتو افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..