تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا این فیلم وجود فرازمینی ها را اثبات می کند

آیا این فیلم وجود فرازمینی ها را اثبات می کندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه عبور یک شی پرنده ناشناس عجیب از روی ماه را به تصویر می کشد. این ویدئو ابتدا در یکی از سایت های خبری عربی زبان منتشر گردید. گفته می شود  این شی پرنده ناشناس عجیب در رصدخانه نجوم کشورعمان و توسط یک تلسکوپ پرقدرت شکار شده است. انتشار این ویدئو گمانه زنی هایی را به همراه داشته است. برخی آن را یک شهاب سنگ، هواپیمای مسافربری و یا نوعی سفینه فضایی دانستند.


" تیلور " یکی از محققان فرازمینی ها در این خصوص گفت : " این شی عجیب نمی تواند یک شهاب سنگ باشد. به علاوه اگر دقت کنید دود زیادی در انتهای آن دیده می شود دقیقا مانند  دودی که از اگزوز خارج می شود.
وی همچنین ادعا کرد که بدلیل اینکه این شی ناشناس از کنار ماه حرکت می کند بنابراین نمی تواند یک هواپیما باشد.
همچنین " تروی نیلور " یک ستاره شناس و عکاس فضایی در این خصوص گفت : " بسیار عجیب است ."

یکی ار کاربران یوتیوب نیز در کامنتی نوشت : " امیدوارم فرازمینی ها به زودی بیایند و زمین را نجات دهند."


 

  انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا این فیلم وجود فرازمینی ها را اثبات می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..