تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضع گیری سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل علیه ایران

به گزارش افکارنیوز،

«جان بولتون» سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد بامداد امروز سه‌شنبه با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود خواستار قرار گرفتن نام «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران» در فهرست سازمان‌های تروریستی شد.

بنا بر این گزارش، بولتون در این پیام مدعی شد: «ما باید برای حفظ امنیت ملی آمریکا و متحدان خود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به عنوان یک سازمان تروریستی خارجی معرفی کنیم».

http://www.afkarnews.ir/

«جان بولتون» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل که به مواضع ضدایرانی شهرت دارد، در روزهای نخست روی کار آمدن «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در کاخ سفید نیز به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی ترامپ برای پست وزارت خارجه آمریکا مطرح بود.

بولتون نه تنها یکی از مخالفان سرسخت توافق هسته‌ای ایران است بلکه در گذشته نیز بارها خواستار استفاده از گزینه نظامی و به ادعای خود برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضع گیری سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..