تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور 28 کشتی گیر روس در کشورهای آسیایی و اروپایی

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال های اخیر شاهد این بودیم که کشتی گیران روس به خصوص کشتی گیران جمهوری داغستان در تیم های کشتی کشورهای دیگر از جمله آذربایجان، ترکیه، ازبکستان، بلاروس، لهستان، تاجیکستان و ... در میادین مهم بین المللی از جمله رقابت های جهانی و قاره ای حضور داشته اند.
 
یک سایت روس در خبری از حضور 28 کشتی گیر داغستانی الاصل در سال گذشته میلادی در تیم های کشتی کشورهای مختلف خبر داده است.
 
همچنین بنا بر اعلام این سایت در سال 2017 نیز تاکنون 21 کشتی گیر داغستانی در میادین مختلف برای کشورهای دیگر به میدان رفته اند.
 
از جمله کشتی گیران مطرحی که در این سایت به نام آنها اشاره شده است شریف شریف اف قهرمان المپیک 2012 و دارنده مدال برنز المپیک 2016 از آذربایجان، ماگومد ابراگیموف دارنده مدال برنز المپیک 2016 از ازبکستان، ابراگیم سعیداف دارنده مدال برنز المپیک 2016 از بلاروس، آدام باتیروف قهرمان آسیا از بحرین، ماگومدمراد حاجی اف قهرمان اروپا از لهستان، ماگومد مسلم اف از آذربایجان، جمال الدین ماگومداف نایب قهرمان جهان از آذربایجان، رسول تیخایف از بلاروس، شامیل اردوغان از ترکیه، ماگومدحاجی نوروف از مقدونیه، و گامید جلیل اف از تاجیکستان اشاره کرد.
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور 28 کشتی گیر روس در کشورهای آسیایی و اروپایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..