تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب اشتباه کشور ثالث در لیگ قهرمانان آسیا

کد خبر: ۵۱۵۳۶۶

۱۰  بازدید

تیم فوتبال پرسپولیس در 2 دیدار رفت و برگشت مقابل الهلال عملاً میهمان این تیم محسوب می‌شود.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت مقابل الهلال عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان این دیدار بود ولی با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس اکثر بلیت‌های این دیدار را به هواداران الهلال فروخت و تعداد انگشت‌شماری از طرفداران پرسپولیس در ورزشگاه دیده می‌شدند عملاً الهلال میزبان این دیدار بود.

در دیدار برگشت این 2 تیم، الهلال میزبان این مسابقات در مسقط است و شنیده می‌شود یک شیخ عمانی تمام بلیت‌های این دیدار را خریداری کرده و به صورت رایگان در اختیار هواداران الهلال قرار داده است.

با این تفاصیل می‌توان گفت انتخاب مسقط برای این 2 دیدار اشتباه بوده چرا که پرسپولیس در هر 2 بازی عملاً میهمان محسوب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب اشتباه کشور ثالث در لیگ قهرمانان آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..