تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری مژده لواسانی و پدارم کریمی برای اجرای جشنواره گیلاس/ حجت اشرف‌زاده برای شبکه یک می‌خواند

شبکه یک سیما سفرهای استانی خود را با جشنوراه گیلاس آغاز می کند/ هر شب دو اجرای زنده موسیقی در لواساناحسان ارغوانی تهیه برنامه های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون ساخت و جزئیات برنامه تلویزیونی جشنوارهٔ شکوفه‌های گیلاس گفت: برنامه تلویزیونی جشنواره شکوفه‌های گیلاس با آغاز به کار خود از برنامه عیدانه بوی عیدی از این پس قرار است با محوریت گردشگری در ایران و به تناسب فصل‌ها و نوبرانه‌های فصلی به یکی از استانهای تهران و ایران سفر کند. 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ایران فقط تهران نیست، افزود: جشن شکوفه‌های گیلاس به بهانه جوانه زدن شکوفه‌های گیلاس و اینکه گیلاس‌های شهر لواسان معروف است از این منطقه سفرهای خود را شروع کرده‌ایم و به فراخور فصل و مناطق دیگر عنوان برنامه تغییر خواهد کرد. 

تهیه کننده برنامه تلویزیونی "امروز هنوز تموم نشده" در خصوص بخش‌های مختلف این برنامه بیان کرد: جشنواره شکوفه‌های گیلاس هر شب با حضور عموم مردم در فضایی گسترده بخش‌های مختلفی چون؛ دو اجرای زنده موسیقی پاپ و سنتی خواهیم داشت و از حضور گروه‌های کودک صدا و سیما بهره خواهیم برد. 

ارغوانی ادامه داد: در کنار اجرای موسیقی زنده، تقلید صدا، اجرای گروه تواشیح، حضور بازیگران مرد و زن چهره‌های سینما و تلویزیون و ورزشکاران را خواهیم داشت. 

وی با اشاره به اجرای پدرام کریمی مجری مرد، از حضور مژده لواسانی مجری زن این برنامه خبر داد و گفت: جشنواره شکوفه‌های گیلاس با هدف گردشگری در فضایی باز از تمام مردم دعوت می‌کند تا از نزدیک و به صورت رایگان هرشب شاهد دو کنسرت پاپ و سنتی باشند. 

تهیه کننده "امروزی ها" با اشاره به ساخت موسیقی تیتراژ پایانی خود عنوان کرد: هنوز به تصمیم نهایی برای ملودی و خواننده تیتراژ ابتدایی نرسیده ایم و برای پایان قطعه موسیقی ایران را با صدای حجت اشرف زاده خواهیم شنید. 

ارغوانی در پایان ضمن اشاره به زمان بندی پخش برنامه تلویزیونی جشنواره شکوفه‌های گیلاس، در خصوص ادامه پخش برنامه تلویزیونی امروزی‌ها خاطر نشان کرد: امروزی‌ها از اول تابستان و بعد از ماه مبارک رمضان با رویکرد گردشگری و در ادامه سفرهای استانی، احتمالا هر هفته با سفر به یک استان از ایران به روی آنتن خواهد رفت. 

گفتنی است؛  برنامه تلویزیونی جشنوارۀ شکوفه‌های گیلاس،  به مدت 3 شب بعد از پخش سریال شبکه یک به روی آنتن می‌رود و در شهر لواسان کار خود را از ساعت 20 شروع کرده تا 30 دقیقه بامداد ادامه دارد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری مژده لواسانی و پدارم کریمی برای اجرای جشنواره گیلاس/ حجت اشرف‌زاده برای شبکه یک می‌خواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..