تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بند عجیب در قرارداد کاوه برای تمدید

بند عجیب در قرارداد کاوه برای تمدید

ورزش > لیگ برتر - استقلال هنوز با ستاره خود تمدید نکرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیر برنامه‌های مهاجم استقلال ادعا می‌کند که تمدید قرارداد این بازیکن هزینه‌های زیادی را در پی خواهد داشت. تمدید قرارداد کاوه رضایی با استقلال اولین هدف نقل و انتقالاتی این باشگاه است و طبق بندی که در قرارداد او وجود دارد، او در صورتی که بخواهد در ایران به فوتبالش ادامه بدهد، باید ابتدا با این باشگاه مذاکره کند اما چنین بندی شروطی دارد که باشگاه باید آن را رعایت کند. در قرارداد کاوه رضایی بندی وجود دارد که او باید در ایران اول با استقلال مذاکره کند و اگر به توافق نرسید، سراغ باشگاه‌های دیگر برود. اما در قرارداد این بازیکن آمده است که باشگاه استقلال باید با قیمت پایه 2 میلیارد مذاکره خود را با این بازیکن آغاز کند. با این حساب شرایط تمدید قرارداد استقلال با کاوه رضایی بسیار سخت است؛ چراکه این باشگاه هم اکنون با مشکلات مالی عدیده دست و پنجه نرم می‌کند و برای تمدید قرارداد با ستاره تیم خود کار سختی در پیش دارد.


256 43

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بند عجیب در قرارداد کاوه برای تمدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..