تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار قاتل زنجیره‌ای به ادامه قتل ها تا زمانی که آزاد است+عکس

هشدار قاتل زنجیره‌ای به قتل شهروندان تا زمانی که آزاد استبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،پلیس شهر کلیولند در ایالت اوهایوی آمریکا در جستجوی قاتلی است که ویدئویی از خود در زمان به قل رساندن مردی مسن در فیسبوک منتشر کرده، این کاربر قاتل که استیو استفان نام دارد در این ویدئو ادعا می کند تاکنون 13 نفر را به قتل رسانده با این وجود برای گزارش پلیس تا حالا شواهدی مبنی بر درستی سخنان او درباره کُشتن 13 نفر پیدا نشده است.

رئیس پلیس بخش کلیولند با تایید شناسایی مقتول 74 ساله که تنها مقتول این پرونده می گوید:در حال حاضر ما تنها از وجود یک قربانی اطلاع داریم و مکان های متعددی را که او در ویدئو به آنها اشاره کرده می کند جستجو کردیم، اما تاکنون قربانی دیگری که با پرونده استیو مرتبط باشد نیافتیم.

قاتل در ویدئو تاکید کرده که تا زمان دستگیری همچنان به قتل شهروندان ادامه خواهد داد،دامنه جستجو ها برای یافتن او گسترش یافته است،پلیس می گوید احتمالا قاتل قربانیانش را به طور تصادفی انتخاب می کند و در این خصوص به شهروندان هشدار داده است.

پلیس این پرونده در بخش کلیولند

هشدار قاتل زنجیره‌ای به قتل شهروندان تا زمانی که آزاد است

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار قاتل زنجیره‌ای به ادامه قتل ها تا زمانی که آزاد است+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..