تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شماره 10 پرسپولیس به بازی با پدیده می رسد

به گزارش افکارنیوز،

فرشاد احمدزاده که در دیدار برابر صنعت نفت آبادان دچار آسیب دیدگی شد تا سه دیدار بعدی پرسپولیس مقابل الریان قطر، پیکان و ماشین سازی را از دست بدهد، اکنون امیدوار به حضور در ترکیب این تیم است.

احمدزاده طی روزهای اخیر با فیزیوتراپی توانست روند بهبود مصدومیت خود را پشت سر بگذارد و در تمرین امروز مورد تست قرار خواهد گرفت تا شانس حضورش مقابل پدیده سنجیده شود.

پرسپولیس در این دیدار محسن مسلمان را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و بازگشت احمدزاده می‌تواند خبر خوبی برای برانکو باشد؛ البته باید دید سرمربی کروات در خصوص بازی دادن به این بازیکن ریسک خواهد کرد یا برای حفظ و بالا رفتن آمادگی او برای جدال برابر الهلال عربستان به او استراحت می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شماره 10 پرسپولیس به بازی با پدیده می رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..