تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی بهترین بازیکن پرسپولیس در لیگ شانزدهم شد

طارمی بهترین بازیکن پرسپولیس در لیگ شانزدهم شد

ورزش > لیگ برتر - مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن پرسپولیس در لیگ برتر شانزدهم انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نظرسنجی برنامه نود این هفته درباره بهترین بازیكن پرسپولیس در لیگ برتر شانزدهم بود. عادل فردوسی پور برای پاسخ به این سوال، نام 6 بازیكن را در نظر گرفته بود. وحید امیری، علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، مهدی طارمی، كمال كامیابی نیا و محسن مسلمان بازیكنانی بودند كه هواداران می توانستند به آن ها رای بدهند.
در نهایت مهدی طارمی با حدود 25 درصد آرا، به عنوان بهترین بازیكن پرسپولیس در لیگ برتر شانزدهم انتخاب شد و سید جلال حسینی هم با حدود 20 درصد آرا نفر دوم شد.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی بهترین بازیکن پرسپولیس در لیگ شانزدهم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..