تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زباله هایی که گاه از گلوله هم مرگبارتر می‌شوند+تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،ریختن زباله در دریا می‌تواند بر روی انسان‌ها و جانوران دیگر تاثیرات مخرب و جبران ناپذیری داشته باشد.جانورانی که ممکن است زباله هایی که ما در ساحل یا دریا می ریزیم با غذایشان اشتباه بگیرند و بخورند که می تواند بسیار زیان بار باشد یا ورود مواد سمی آلاینده حاصل از فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی انسان‌ها درآب اقیانوس‌ها که باعث آلودگی این آب‌ها می شود.بازگشت زباله‌ها به ساحل هم از آسیب‌هایی است که زباله‌های دریایی بر زندگی انسان‌ها وارد می‌کنند.

این زباله ها زندگی هزاران گونه جانوری را تهدید می کنند، هنگامیکه ما این زباله ها را به اصطلاح دور می اندازیم و از جلوی چشم خود دور می کنیم شروع یک ماجرای مرگبار برای جانوران است، در یک جمله خلاصه باید بگوییم که طبیعت برای این اشتباه ما بهای سنگینی را می پردازد. 

حیواناتی که اغلب قربانیان بقایای پلاستیکی می‌شوند خرچنگ‌ها ،ماهی‌ها، دلفین‌ها،  لاک‌پشت‌ها ،پرندگان دریایی، فُک ها و تمساح‌ها هستند. در ادامه نگاهی به این تصاویر دردناک و تامل برانگیز که در رابطه با همین موضوع برای شما گردآوری کرده ایم بیاندازید.

زباله هایی که گاه از گلوله هم کشنده‌تر می‌شوند زباله هایی که گاه از گلوله هم کشنده‌تر می‌شوند زباله هایی که گاه از گلوله هم کشنده‌تر می‌شوند زباله هایی که گاه از گلوله هم کشنده‌تر می‌شوند زباله هایی که گاه از گلوله هم کشنده‌تر می‌شوند زباله هایی که گاه از گلوله هم کشنده‌تر می‌شوند زباله هایی که گاه از گلوله هم کشنده‌تر می‌شوند زباله هایی که گاه از گلوله هم مرگبارتر می‌شوند زباله هایی که گاه از گلوله هم مرگبارتر می‌شوند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زباله هایی که گاه از گلوله هم مرگبارتر می‌شوند+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..