تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت لغو پرواز‌های هواپیمایی چین - کره شمالی

کد خبر: ۵۱۵۲۴۷

۱۱۸  بازدید

چین اعلام کرد لغو پرواز‌های به مقصد کره‌شمالی انگیزه سیاسی نداشته است.

خبرگزاری ایلنا: به نقل از خبرگزاری فرانسه، چین امروز-دوشنبه- اعلام کرد لغو پرواز‌های مستقیم به کره‌شمالی دلیل سیاسی نداشته است.

این در حالی است که فشار‌های بین‌المللی به پکن برای میانجی‌گری در راستای حل بحران کره‌شمالی، افزایش یافته است.

تلویزیون دولتی چین هفته گذشته از لغو پرواز‌های به مقصد کره‌شمالی خبر داد. تصمیمی که به نظر می‌رسید برای افزایش فشار به کره‌شمالی گرفته شده باشد.

«لو کانگ» سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز اعلام کرد تصمیم هواپیمایی چین برای لغو پرواز به کره‌شمالی تنها به دلایل اقتصادی گرفته شده است و ارتباطی به فضای سیاسی منطقه و چالش‌های بین‌المللی با پیونگ‌یانگ، مداشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت لغو پرواز‌های هواپیمایی چین - کره شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..