تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی بهترین ادویه های مفید برای پوست و مغز

معرفی بهترین ادویه های مفید برای پوست و مغز معرفی برترین ادویه های مفید برای پوست و مغز 

به شما ادویه هایي را معرفی خواهیم نمود که برای پوست و همین طور مغز شما خوب میباشند، می‌توانید در زیر ادامه مقاله را دنبال نمایید.مطالعات بسیاری نشان داده اند که زردچوبه به کاهش التهاب، بهبود درد مفاصل، و درمان کبد کمک میکند. ترکیب فعال موجود در زردچوبه که به نام کورکومین شناخته میشود از ویژگی هاي ضد التهابی، آنتی اکسیدانی، ضد قارچی، ضد باکتری و فعالیت هاي ضد سرطانی سود میبرد.

آیا دوست دارید زمان را به عقب بازگردانده و نشانه هاي پیری را در چهره خود کاهش دهید؟ اگر اینگونه هست می‌توانید بهره گیری از یک ماده طبیعی را به منظور بهبود زیبایی و تقویت شرایط مغز مد نظر قرار دهید. زردچوبه محصولی هست که فواید سلامت آن حتی اکثر از چیزی هست که تصور می‌کنید.

به گزارش “ایزی هلث آپشنز”، بهره گیری از مواد طبیعی به طور معمول نه تنها فواید سلامت مختلفی را ارائه می‌کند، بلکه از خطرات کمتری نیز در مقایسه با بهره گیری از مواد شیمیایی برخوردار هست.

قدرت طبیعی زردچوبه دیر زمانی هست که مورد دقت انسان قرار دارد. زردچوبه نه تنها ادویه اي محبوب در آشپزی محسوب میشود، بلکه می‌تواند برای پوست انسان نیز بسیار خوب باشد. این ادویه خوب هزاران سال هست که در پزشکی سنتی هندی بعنوان دارو مورد بهره گیری قرار میگیرد.

مطالعات بسیاری نشان داده اند که زردچوبه به کاهش التهاب، بهبود درد مفاصل، و درمان کبد کمک می‌کند. ترکیب فعال موجود در زردچوبه که به نام کورکومین شناخته می‌شود از ویژگی هاي ضد التهابی، آنتی اکسیدانی، ضد قارچی، ضد باکتری و فعالیت هاي ضد سرطانی سود می‌برد.

اما فواید زردچوبه به همین جا ختم نمی‌شود و این ماده از ویژگی هاي ضد پیری و ضد آکنه طبیعی نیز برخوردار هست. زردچوبه با پاکسازی و سم زدایی خون انسان از طریق حمایت از کبد به بهبود ظاهر و رنگ پوست کمک می‌کند. این شرایط به خلاص شدن از شر مشکلات آکنه نیز کمک می‌کند.

افزون بر این، از آنجایی که زردچوبه یک آنتی اکسیدان محسوب میشود از توانایی هاي ضد پیری نیز سود می‌برد. آنتی اکسیدان ها از طریق خنثی کردن رادیکال هاي آزاد آسیب وارده به سلول ها توسط آن ها را کاهش میدهند – مثل پیری زودرس سلول ها در بدن به ویژه آنهایی که در قالب خطوط و چین و چروک هاي روی پوست نتیجه فعالیت هایشان قابل دیدن هست.

چگونگی بهره گیری از زردچوبه برای بهره‌مندی از پوستی زیباتر

روشهای بسیاری برای بهره گیری از زردچوبه وجود دارند و میتوانید هر کدام از انها را برای بهره‌مندی از بیشترین فواید برای پوست خود مد نظر قرار دهید. در ادامه به بعضی مشابه ها اشاره می‌شود:بهره گیری از مکمل – شاید ساده‌ترین روش برای افزودن زردچوبه به رژیم خوراکی هرروز از طریق مصرف مکمل ها باشد. مشابه هایي که دارای حداقل 95 درصد کورکومینوید میباشند را مد نظر قرار دهید و هرروز 400 تا 600 میلی گرم عصاره زردچوبه مصرف کنید.

نوشیدن چای زردچوبه خرید چای زردچوبه آماده آسان هست، اما اگر دوست دارید چای زردچوبه را خودتان آماده کنید میتوانید یک دستورالعمل ساده را دنبال نمایید. سه فنجان آب و یک قاشق چایخوری پودر زردچوبه را ترکیب کرده و روی حرارت قرار دهید تا به جوش آید. اجازه دهید 10 دقیقه به آرامی بجوشد و سپس چای را صاف کنید. میتوانید برای طعم بهتر اندکی عسل به چای اضافه کنید. از مصرف شکر یا قند پرهیز کنید زیرا برای پوست زیان آور میباشند.

پخت و پز با زردچوبه – شما میتوانید زردچوبه را به دستورالعمل هاي خوراکی خود اضافه کنید. بهره گیری از زردچوبه در غذا هاي حاوی برنج یا حتی اسموتی ها به منظور بهره‌مندی از قدرت آنتی اکسیدانی اکثر ایده خوبی هست.

تهیه ماسک صورتبا بهره گیری از ماسک هاي صورت میتوانید زردچوبه را به صورت مستقیم روی پوست خود قرار دهید. تهیه ماسک هاي صورت حاوی زردچوبه روشی فوق العاده برای تقویت آثار ضد پیری این محصول هست. درست کردن ماسک صورت با زردچوبه نیز راحت و ساده هست. یک قاشق چایخوری پودر زردچوبه را به یک قاشق چایخوری ماست ساده

ارگانیک اضافه کرده و آن ها را با یک قاشق چایخوری عسل ترکیب کنید. این ترکیب را روی صورت خود بمالید و اجازه دهید تا خشک شود. حدود 20 دقیقه صبر کنید و سپس صورت خود را شستشو دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی بهترین ادویه های مفید برای پوست و مغز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..