تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث 2 مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان و نوجوانان

به گزارش افکارنیوز،

مجید رضا زاده گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، دو مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان و نوجوانان در دو استان تهران و البرز راه اندازی خواهند شد.

وی افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته، این دو مرکز در اردیبهشت ماه کار خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تهیه دستورالعمل لازم به منظور راه اندازی مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان و نوجوانان اظهارکرد: دستور العمل راه اندازی و فعالیت این مراکز در سازمان بهزیستی کشور تهیه شده و در این رابطه با مشکل مواجه نیستیم.

رضازاده ادامه داد: دو مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان و نوجوانان متخص افراد زیر 18 سال خواهند بود و در این مراکز به طور تخصصی به کودکان و نوجوانان خدمات ارائه می شود.

وی در خصوص ظرفیت در نظر گرفته شده برای مراکز ترک اعتیاد کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: طبق بخشنامه تعیین شده که به دو مرکز ابلاغ شده است، ظرفیت این مراکز نیز برابر سایر مراکز ترک اعتیاد فعال در سراسر کشور خواهد بود.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از شناسایی کودکان و نوجوانان معتاد فاقد خانواده خبرداد و تصریح کرد: پس از حضور کودکان و نوجوانان معتاد در مراکز ویژه ترک اعتیاد، وضعیت خانواده آنها نیز رصد شده و در صورتی که این افراد فاقد خانواده باشند، برای نگهداری به مراکز سازمان بهزیستی کشور ارجاع داده می شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث 2 مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان و نوجوانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..