تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیفیت کیا سراتو تولید سایپا افزایش یافت

کیفیت کیا سراتو تولید سایپا در آخرین ماه سال ۹۵ افزایش یافت و به بالاترین سطح در ایران رسید.

کیفیت خودروی کیا سراتوی سایپا در اسفند ۹۵ افزایش یافت و به جمع ۴ ستاره‌ها پیوست.

کیفیت خودروهای ایرانی توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به‌صورت ماهانه ارزیابی می‌شود که شامل خودروهای ملی و خودروهای خارجی تولید یا مونتاژ داخل است.

در این بررسی کیفیت، به هر خودرو در مجموع امتیازی از ۰ تا ۵ ستاره داده می‌شود که خودروی کیا سراتو در ماه اسفند توانست امتیاز ۴ ستاره دریافت کند.

خودروی کیا سراتو در ماه‌ بهمن ۳ ستاره دریافت کرده بود که با افزایش کیفیت تولیدش در ماه اسفند، با کسب ۴ ستاره به جمع بهترین خودروهای تولیدشده در ایران پیوست.

بر اساس گزارش ارزیابی کیفیت خودروها توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروهای مزدا ۳ نیو، گرند ویتارا، رنو ساندرو و کیا سراتو با کسب ۴ ستاره  بهترین کیفیت تولید در ایران را دارند.

قیمت کیا سراتو تولید سایپا نسخه‌ی ۲۰۰۰ سی‌سی در کارخانه و نمایندگی ۹۱ میلیون و ۷۸ هزار تا ۹۹ میلیون و ۹۱ هزار تومان و قیمت نسخه‌ی ۱۶۰۰ در کارخانه و نمایندگی ۷۵ میلیون و ۹۳۸ هزار تا ۸۱ میلیون و ۳۶۲ هزار تومان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیفیت کیا سراتو تولید سایپا افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..