تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو ساعت تمرینات پرسپولیس را با این بازیکن هماهنگ می‌کند!

برانکو ساعت تمرینات پرسپولیس را با این بازیکن هماهنگ می‌کند!

ورزش > لیگ برتر - فرشاد احمدزاده بازیکنی است که به او لقب «پسر برانکو» داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برنامه نود به مناسبت قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر،‌با حسین ماهینی، مهدی طارمی، كمال كامیابی نیا، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان مصاحبه همزمانی انجام داده بود كه این بازیكنان خاطرات خود را تعریف می كردند.
یكی از مسائلی كه بازیكنان به آن اشاره كردند، رابطه خوب فرشاد احمدزاده با برانكو بود. مسلمان خاطره ای از یكی از تمرینات پرسپولیس تعریف كرد و گفت: یك روز محمد انصاری با توپ زد به برانكو، برانكو ‌قاطی كرد و هرچه از دهانش درمی‌آمد می گفت. اما فرشاد احمدزاده دو دقیقه بعد توپ را زد به برانكو، برانكو برگشت و خندید!»
مهدی طارمی هم گفت: اصلا برانكو ساعت تمرین را با احمدزاده چك می‌كند. به ارومیه كه می رود، برانكو از او می پرسد ساعت چند می‌رسی به تمرین بیایی، تمرین را همان ساعت شروع كنیم.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو ساعت تمرینات پرسپولیس را با این بازیکن هماهنگ می‌کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..