تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز موعود برای اشکان دژاگه از راه رسید

روز موعود برای اشکان دژاگه از راه رسید

ورزش > فوتبال جهان - آلمانی‌ها می‌دانند تقابل اشکان و هرتا چقدر حساس است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز شنبه آینده ولفسبورگ در ادامه رقابت های بوندسلیگا به مصاف هرتابرلین می رود. این دیدار به احتمال فراوان با بازگشت دوباره اشکان به بوندسلیگا همراه می شود. تقابل این بازیکن با هرتا از آن حیث حساس است که او باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. هرتا اشکان را به فوتبال آلمان معرفی کرد و بعدها، جدایی او از این تیم کلی جنجال ساخت. جنجال هم بر سر این بود که اشکان بدون پرداخت حتی یک ریال به هرتا، به باشگاه ولفسبورگ منتقل شد. در آن زمان مسئولان هرتا می گفتند او پیشرفت خود را مدیون این باشگاه است و باید به کارش در همان جا ادامه می داد. دژاگه ولی به ولفسبورگ رفت و از این انتقال هم چیزی نصیب هرتابرلین نشد. حالا سال ها بعد از این اتفاق، اشکان احتمالا مقابل هرتابرلین قرار می گیرد.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز موعود برای اشکان دژاگه از راه رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..