تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین نمایشگاه تولیدات دانش بنیان قزوین گشایش یافت

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه 48 شرکت دانش بنیان محصولات و آثار تولیدی خود را به معرض نمایش گذاشته اند.
این نمایشگاه که به مدت سه روز برگزار می شود، در فضایی به وسعت چهار هزار متر مربع برپا شده است.
مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: اقتصاد دانش بنیان از ارکان سیاست اقتصاد مقاومتی محسوب می شود و نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار دارد.
هادی طاهرخانی، محصولات و تولیدات نوآور را راهگشای بسیاری از تنگناهای جامعه دانست و افزود: برنامه ریزی برای استفاده از دانش و خلاقیت نخبگان و فراهم آوردن محیطی مناسب برای ارائه دستاوردهای آنان می تواند به اقتصاد کشور کمک شایانی کند.
طاهرخانی ادامه داد: اقتصاد دانش بنیان بر پایه تولید، توزیع و کاربرد دانش و اطلاعات شکل گرفته و سطح بالایی از سرمایه گذاری در آن به ابداع و نوآوری اختصاص می یابد بنابراین از این رو این محصولات را می توان دارای ارزش بسیار بالایی دانست.
وی اضافه کرد: با ارزش ترین دارایی در اقتصاد دانش بنیان اندوخته های فکری است، از این رو باید فضایی را فراهم کرد تا از این اندوخته ها به شکل مناسب و شایسته برای توسعه کشور استفاده شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین با اشاره به نام گذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال و نقش شرکت های دانش بنیان در تحقق این شعار، یادآور شد: از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه می توان به ایجاد فضای مناسب به منظور مشارکت و همکاری شرکت های صنعتی دانش بنیان با دانشگاه ها، معرفی و نمایش محصولات و توانمندیهای شرکت های دانش بنیان و صنایع نوآور استان قزوین و تبادل اطلاعات بین متخصصین و کارشناسان اشاره کرد.
طاهرخانی در پایان اظهار کرد: برگزاری کارگاه های فن بازار و رویداد استارت آپ، برگزاری نشست های هم اندیشی و ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات فعالان دانش بنیان و ارائه راهبردهای جهشی در این حوزه از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
نخستین نمایشگاه نخستین نمایشگاه تولیدات دانش بنیان، صنایع نوآور و استراتژیک استان قزوین تا 30 فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپا است.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشاردهنده: رضا اولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین نمایشگاه تولیدات دانش بنیان قزوین گشایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..