تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جان تری در پایان فصل از چلسی جدا می‌شود

کد خبر: ۵۱۵۱۴۶

۲۰۹  بازدید

جان تری، کاپیتان باتجربه چلسی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که در پایان فصل از چلسی جدا خواهد شد.​​​​​​​

ورزش سه: جان تری، کاپیتان باتجربه چلسی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که در پایان فصل از چلسی جدا خواهد شد.​​​​​​​

 تری در فصل جاری تنها 5 بار در ترکیب آبی های لندن قرار گرفته و کونته علاقه ای به استفاده از او در ترکیب ثابت ندارد.

تری گفت: "بعد از 22 سال حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد و نمی توان به اندازه کافی از مردم، مربیان، هم تیمی ها و همه هوادارانی که از من حمایت کرده اند تشکر کرد.

در حال حاضر هدف من کمک به بازیکنان چلسی برای کسب قهرمانی در فصل جاری است و بعد از آن در مورد تیم آینده تصمیم گیری خواهم کرد.

مذاکرات مثبتی بین طرفین انجام شد و من احساس کردم حالا بهترین زمان برای جدایی از چلسی است. هنوز هم احساس می کنم توانایی های برای ارائه در زمین فوتبال دارم اما می دانم که موقعیت بازی کردن با لباس چلسی هم پایانی دارد.

من همچنان مشتاق به بازی کردن هستم و مشتاقانه به سوی چالش جدیدی خواهم رفت. البته من همیشه هوادار چلسی خواهم ماند و برای موفقیت این تیم از جان خود خواهم گذشت.

در نهایت باید اذعان کنم که کلمات قادر به توصیف عشق من به هواداران و باشگاه چلسی نخواهد بود و من باید از تک تک شما به علت حمایت های فراموش نشدنی طط این سالها تشکر کنم.

تمام افتخاراتی که طی این سالها کسب کردیم متعلق به ما و هواداران است و من هرگز این دوران باورنکردنی را فراموش نخواهم کرد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جان تری در پایان فصل از چلسی جدا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..