تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم فوتبال وحدت یزد، نساجی مازندران را شکست داد/ نماینده یزد به بقا امیدوار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این مسابقه در چارچوب هفته سی و یکم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور ( جام آزادگان ) در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد .
در این مسابقه که با حضور دو هزار تماشاگر برگزار شد تیم وحدت یزد در دقیقه 32 این مسابقه و از روی نقطه پنالتی توسط عباس یحیی بیگی به گل پیروزی این دیدار دست یافت.
تیم فوتبال وحدت استان یزد با این پیروزی خانگی 30 امتیازی شد و همچنان در رده هفدهم جدول 18 تیمی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد.
تیم فوتبال وحدت یزد در هفته سی و دوم این رقابت ها در روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه در شیراز مهمان تیم فجر شهید سپاسی خواهد بود.
تیم وحدت یزد تنها نماینده استان در لیگ آزادگان است .
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم فوتبال وحدت یزد، نساجی مازندران را شکست داد/ نماینده یزد به بقا امیدوار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..