تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ برتری شدن تیم های فوتبال مازندران شاید وقتی دیگر

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدارهای هفته سی و دوم این مسابقات عصر دوشنبه با برگزاری 9 مسابقه به پایان رسید و تیم خونه به خونه مازندران که در هفته های اخیر با هدایت نادر دست نشان با کسب چند پیروزی خانگی و بیرون از خانه ، امیدهای فوتبال استان را برای لیگ برتری شدن حداقل یک نماینده افزایش داده بود، با تساوی 1 بر 1 در خانه برابر تیم انتهای جدولی فجر سپاسی متوقف شد.
تیم خونه به خونه همانند دیدارهای گذشته خود در این مسابقه هم از همان ابتدای نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کرد و توپ و میدان را کاملا در اختیار گرفته بود.
اوج پیشروی های شاگردان نادر دست نشان در تیم خونه به خونه مازندران در دقیقه 9 آغاز شد و ' روح الله باقری ' بازیکن تاثیرگذار این روزهای بابلی ها با دریافت پاس زیبای 'هادی خیری' و با فرار تند و تیز خود با دروازبان حریف تک به تک شد و در دقیقه 10 این مسابقه با یک چیپ زیبا گل نخست تیمش را به ثمر رساند تا ورزشگاه هفت تیر بابل یکپارچه غرق شادی شود.
تیم خونه به خونه پس از این گل، چند موقعیت دیگر نیز روی دروازه تیم فجرسپاسی ایجاد کرده بود، اما با بی دقتی مهاجمان این تیم به هدر رفت تا دو تیم با یک گل تیم میزبان به رختکن بروند.
** نیمه دوم، خط پایان امیدهای لیگ برتری شدن خونه به خونه
نیمه دوم این مسابقه را هم تیم خونه به خونه با حمایت بیش از 2 هزار تماشاگر بابلی هجومی آغاز کرد و دقایقی از این نیمه نگذشته بود که بازیکن تیم میزبان در داخل محوطه جریمه تیم فجر سرنگون شد وهمه بازیکنان این تیم به نشانه خطای پنالتی مشکوک بازی را متوقف کردند که برخلاف انتظار و تصور بازیکنان تیم خونه به خونه داور مسابقه، آفساید اعلام کرد که این تصمیم داور با واکنش تند بازیکنان وهواداران بابلی حاضر در ورزشگاه هفت تیر مواجه شد.
بازیکنان تیم فجرسپاسی شیراز که برای بقا در لیگ دسته یک و فاصله گرفتن از رده شانزدهم جدول به دنبال کسب امتیاز از بابل بودند ، از تک موقعیت جدی خود در دقیقه 65 نهایت استفاده را کردند و توسط
' علی غلامرضا پور ' با ضربه سر به گل تساوی این دیدار دست یافتند.
تیم خونه به خونه پس از دریافت گل تساوی سراسر حمله شده تا با برتری در این دیدار، حداقل شانس را برای لیگ برتری شدن خودش نگه دارد که با وجود ایجاد چندین موقعیت خطرناک و اعلام 6 دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم از سوی داور مسابقه، نتیجه مسابقه در نهایت با تساوی یک بریک پایان یافت.
این تساوی کام تماشاگران بابلی را که پس از دو جلسه محرومیت به خاطر حواشی ایجاد شده در دیدار برابر نساجی برای حمایت از تیم شهرشان در ورزشگاه حاضر شده بودند، بیشتر از همه تلخ کرد.
تیم خونه به خونه مازندران با کسب یک امتیاز خانگی در پایان هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور 49 امتیازی شد و در دو هفته مانده به پایان رقابت های این فصل، زودتر برای بابلی ها تمام شد.
**سقوط نساجی به نیمه دوم جدول
تیم نساجی مازندران که پیش از هفته سی ام این رقابت ها شانس لیگ برتری شدن خود را نیز کمرنگ کرده بود، در این هفته در دیداری بیرون از خانه به مصاف تیم رده هفدهمی فولاد یزد رفت و با یک گل از میزبان خود شکست خورد.
شکست بیرون از خانه و از دست دادن سه امتیاز این هفته، شاگردان ' حسین مسگرساروی' در تیم نساجی را با 43 امتیاز تا رده دهم جدول رده بندی تنزل داد تا رقابت های این فصل لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور برای دو نماینده مازندران در دو هفته مانده به پایان لیگ ، خاتمه یابد.
سوادی لیگ برتری شدن تیم نساجی مازندران که حدود دو دهه به درازکشیده شده ، ضرب المثل معروف ' هر سال دریغ از پارسال ' را برای هواداران پرشور این تیم ریشه دار استان تداعی و زنده کرد.
دو تیم خونه به خونه و نساجی نمایندگان مازندران در رقابت های امسال لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور بودند.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ برتری شدن تیم های فوتبال مازندران شاید وقتی دیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..