تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش 21 درصدی پرونده های تخلف بهداشتی در خراسان رضوی

حمیدرضا کریم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا شمار پرونده های مزبور در سال 1394 را 3 هزار و 593 فقره ذکر کرد و افزود: به دلیل پیچیده بودن برخی پرونده ها و نیاز به نظرات کارشناسی، مختومه شدن آنها نسبت به سال گذشته 19 درصد کاهش داشته است.
وی اظهار کرد: با رسیدگی به این پرونده ها طی سال گذشته حکم پرداخت بیش از 10 میلیارد ریال جریمه برای متخلفان صادر شد که نسبت به سال قبل از آن 15 درصد افزایش داشت.
وی گفت: اغلب این پرونده ها مربوط به فروش دارو در مراکز فاقد مجوز و مناسب نبودن فضای کسب با نوع فعالیت بوده است.
کریم تعداد کل پرونده های ارجاعی پارسال به تعزیرات حکومتی خراسان رضوی را 42 هزار و 64 فقره اعلام کرد و افزود: پرونده های مربوط به تخلف بهداشتی حدود 6 درصد کل پرونده های ارجاعی به این اداره را تشکیل داده است.
7495 / 6053 حسین عباسی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش 21 درصدی پرونده های تخلف بهداشتی در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..