تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه‌های اخلاقی قلعه‌نویی خطاب به پرشورها

کد خبر: ۵۱۵۱۲۷

۱۹۶  بازدید

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی قبل از رویارویی با استقلال صحبت‌هایی را خطاب به هواداران تیمش عنوان کرد.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی قبل از رویارویی با استقلال صحبت‌هایی را خطاب به هواداران تیمش عنوان کرد.

وی گفت: عرض تسلیت دارم به ملت بزرگ ایران و به خصوص آذری‌های کشور به خاطر حادثه دلخراشی که رخ داده است.

قلعه‌نویی خطاب به هواداران تراکتور عنوان کرد: برادرانه توصیه می‌کنم برای روی پنج‌شنبه پرشورها در ورزشگاه یادگار حاضر شوند و کارهای اخلاق‌مدارانه را رعایت کنند و به تیم حریف احترام بگذارند و تیم خودی را تشویق کنند. هیچ کس دیگر درباره قهرمانی پرتغال صحبت نمی‌کند و به تاریخ پیوسته است.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که اخیرا رخ داده است هم به فرهنگ آذربایجان و باشگاه بزرگ تراکتورسازی لطمه زده است، تماشاگران واقعی تراکتورسازی تماشاگران بازی با النصر هستند. خواهش می کنم همان طور که طرفداران ما بزرگ هستند، این بزرگی را در ورزشگاه یادگار نشان دهند و به تیم حریف احترام بگذارند و تراکتور را تشویق کنند و نتیجه هم درست خداوند است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه‌های اخلاقی قلعه‌نویی خطاب به پرشورها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..