تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست بالای آبی‌ها در مذاکرات با درخشش در آسیا

کد خبر: ۵۱۵۱۲۴

۹۴۵  بازدید

حضور استقلال در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا می تواند شرایط این تیم برای تمدید قرارداد با بازیکنان را بهبود ببخشد.

ورزش سه: حضور استقلال در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا می تواند شرایط این تیم برای تمدید قرارداد با بازیکنان را بهبود ببخشد.

 موضوع تمدید قرارداد بازیکنان استقلال با این باشگاه با توجه به عدم تصفیه مالی باشگاه با بازیکنان یکی از دردسرهایی است که مسئولان این باشگاه در روزهای گذشته با آن دست و پنجه نرم کردند و البته با توجه به مشکلات این تیم همچنان ادامه دارد.

استقلالی ها که از نظر مالی شرایط خوبی برای جلب رضایت بازیکنان ندارند، امیدوارند در پایان فصل بتوانند امتیاز بزرگ صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان و پلی آف را برای مذاکرات در اختیار داشته باشند. پیش از پایان فصل تکلیف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مشخص می شود و اگر آبی ها بتوانند مجوز حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا را کسب کنند، این موضوع قطعا برای آنها در فصل نقل و انتقالات یک امتیاز ویژه است که این امتیاز در مذاکرات میان باشگاه و بازیکنان نقش پر رنگی ایفا خواهد کرد.

شانس درخشش در مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یک گزینه مناسب می تواند بازیکنان زیادی را برای حضور در استقلال و یا ماندن در این تیم ترغیب کند و اگر تیم منصوریان به این مهم دست پیدا کند، گام بلندی برای موفقیت در فصل نقل و انتقالات برداشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست بالای آبی‌ها در مذاکرات با درخشش در آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..