تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه قشم: اتحادیه های صنفی باید در قشم تشکیل شود

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، حجت الاسلام رضا جوکار در دیدار با جمعی از اعضای هیات مدیره مجتمع های تجاری قشم گفت: بازاریان باید برای غیرت، ملت و رهبر خود کار کرده و از فروش کالاهای خارجی که برهم زننده اقتصاد و فرهنگ کشور است، خودداری کنند که چنین اقدامی در قالب اتحادیه صنفی امکان پذیر می شود.
وی افزود: مشکلاتی مانند مصرف گرایی از پیامدهای فروش اجناس بی کیفیت خارجی در بازار است و مقابله با آن نیازمند نظارت دقیق از سوی متولیان امر است که در نبود اتحادیه های صنفی چنین اقدامی ممکن نیست.
امام جمعه قشم بیان کرد: وابستگی اقتصاد کشور به نفت و بازار خارجی مشکلی اساسی است و فروشندگان باید با فروش کالاهای داخلی، تولید ملی و اشتغال را رونق بخشیده و موجبات رونق اقتصاد کشور را فراهم کنند.
او در ادامه نیز عنوان کرد: کنترل تورم هنگامی موثر می شود که با افزایش رکود همراه نباشد چرا که عدم فعالیت کارخانه ها، بیکاری کارگران و کاهش قدرت خرید مردم مصداق رکود در جامعه است.
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه قشم: اتحادیه های صنفی باید در قشم تشکیل شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..