تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز دوباره بازی گوهر خیراندیش در «دیوار به دیوار»/ پای مادرم 2 ماه در گچ خواهد بود

آزاده اسماعیل خانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

 
آزاده اسماعیل خانی  دختر گوهر خيرانديش در گفتگو با خبرنگار ما درباره آخرين وضعيت جسمانی مادرش گفت: مادرم بعد از عمل جراحی دردِ شديدي داشت. تا حدود دو ماه پای مادرم در گچ خواهد بود و در ادامه فیزیوتراپی می‌کنند.
 
وی درخصوص ادامه تصویربرداری سریال بیان کرد: قرار است بزودي مادرم سر کار «دیوار به دیوار» برود و ادامه آن قسمت که حضور داشتند، ضبط شود. کار بازیگری همین است حتی با شرایطی که مادرم دارد باید سر کار برود. البته در این مدت عوامل سريال «دیواربه دیوار» آقای سامان  مقدم كارگردان  عزيز، آقاي حميد رحیمی  تهيه كننده محترم و تمام بازيگران سريال بسیار پیگیر حال مادرم بودند و در همه لحظات کنار ما حضور داشتند كه اين خود قوتِ قلبي بود براي  من. از اين جا از همه آنها تشکر میکنم.
 
او ادامه داد: هنوز اشكمان از رفتن آقای معلم خشک نشده بود كه خبر ناگواره سيل آذربايجان و سپس فوت شوكه كننده بازيگر و نويسنده جوانمان «عارف لرستاني »را شنيديم. اميدوارم بعضی از مردم بجای گرفتن عكس‌های يادگاری فضای مجازی را بستری برای خبرهای مهم و اطلاع رسانی بكار ببرند. اميد دارم در اين سال جديد ديگر غمی برای هيچ ايرانی بوجود نيايد و برای مردم صبر و شكيبايی آرزو می‌كنم.
 
گفتنی است؛ سریال «دیوار به دیوار» به کارگردانی سامان مقدم از شبکه سه سیما بحز پنج شنبه و جمعه هر شب ساعت 20:50  از شبكه سه سيما پخش‌می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز دوباره بازی گوهر خیراندیش در «دیوار به دیوار»/ پای مادرم 2 ماه در گچ خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..