تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار نفت در راه تثبیت قیمت

اقتصاد > انرژی - مدیرعامل شرکت ملی نفت عربستان آرامکو گفت: با وجود افزایش تولید نفت شیل در آمریکا که در کوتاه مدت به کاهش قیمت نفت کمک می کند، بازار جهانی نفت در حال نزدیک تر شدن به وضعیت تعادل است.

به گزارش خبرآنلاین، امین ناصر گفته است، مازاد عرضه نفت در بازارها برای ظرفیت تولید جدید و سرمایه گذاری مورد نیاز آینده که از هم اکنون باید ایجاد شود اما به دلیل سطح پایین قیمت ها ایجاد نمی شود، مضر است.

به گفته او با این حال، بازار نفت که در کوتاه مدت دچار مازاد عرضه است، در سال های آینده دچار کمبود عرضه خواهد شد. 
مدیرعامل آرامکو همچنین  تحلیل کرده که بسیاری از شاخص ها بیانگر این هستند که بازار نفت نسبت به گذشته متعادل تر شده و مجموع موجودی انبار کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادیرو به اتمام است.

عربستان سعودی که تولید نفت خود را پیش از امضای توافق کاهش تولید به بالاترین سطح خود رسانده بود، هم اکنون به منظور کاهش مازاد عرضه نفت در بازارها و در نتیجه بالا رفتن سطح قیمت ها، در چارچوب توافق کاهش تولید اوپک و غیراوپک از تولید نفت خود می کاهد.  

منبع:بلومبرگ

 

3535

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار نفت در راه تثبیت قیمت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..