تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات فلسطینیان کرانه باختری در همبستگی با اسیران فلسطینی

به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع، یک مسئول فلسطینی در این باره گفت: بیش از هزار فلسطینی در اسارت گاه های رژیم صهیونیستی صبح امروز اعتصاب غذای خود را شروع کردند.
عیسی قراقع رئیس کمیته امور اسیران فلسطین گفت: حدود 1300 اسیر صبح امروز اعتصاب غذای خود را شروع کردند که پیش بینی می شود شمار اعتصاب کنندگان طی روزهای آینده افزایش یابد.
این در حالی است که منابع محلی فلسطین از سرکوب تظاهرات از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی خبر می دهند.
گفته می شود نظامیان رژیم صهیونیستی این تظاهرات را با بمب ‌های صوتی و گازهای اشک ‌آور سرکوب کردند و شماری از فلسطینیان بر اثر استنشاق گاز دچار حالت خفگی شدند.
بنا بر این گزارش، دو فلسطینی بر اثر اصابت گلوله‌های فلزی با پوشش پلاستیکی دچار مجروحیت شدند.
این در حالی است که رام‌الله نیز شاهد تظاهرات در اعلام همبستگی با اسرایی بود که دست به اعتصاب غذا زده‌اند.
طبق اعلام سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطینی، شمار اسیران فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی به شش هزار و 500 تن رسیده است.
این سازمان افزود: 19 اسیر فلسطینی نیز همچنان از سال 1993 در زندان های رژیم صهیونیستی در بند هستند، از سوی دیگر، کسانی مانند 'کریم یونس' و 'ماهر یونس' نیز که در سال 1983 بازداشت شده اند، قدیمی ترین افراد دربند در زندان های اسرائیل به شمار می آیند.
خاورم*9364*1144مترجم:محسن عزیزی* انتشار دهنده: علیرضا جباری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات فلسطینیان کرانه باختری در همبستگی با اسیران فلسطینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..