تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروازهای فردا صبح فرودگاه مهرآباد انجام نمی‌شود

پروازهای فردا صبح فرودگاه مهرآباد انجام نمی‌شود به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رستمی مدیر کل فرودگاه مهرآباد گفت که تمامی ایرلاین‌هایی که از مهرآباد پرواز دارند، از تعطیلی پنچ ساعته فرودگاه‌های تهران بزرگ مطلع هستند و باید این برنامه را به اطلاع مسافران خود رسانده و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کنند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشند.

پروازهای مهرآباد

وی یادآور شد که مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند.

در ضمن پروازهای مسافری از ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز سه‌شنبه همان روز از سر گرفته خواهد شد.

رژه ارتش

گفتنی است تعطیلی پنچ ساعته فرودگاه‌های تهران بزرگ به دلیل مانور هوایی روز ارتش جمهوری اسلامی (۲۹ فروردین) و برای حفظ ایمنی پروازهای مسافری است. از همه مسافران و هموطنانی که قصد سفر از طریق این فرودگاه را دارند خواسته شده است زمان و ساعت پرواز خود را یکبار دیگر با شرکت صادرکننده بلیط یا اطلاعات پرواز فرودگاه کنترل کنند.

منبع:کجاور

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروازهای فردا صبح فرودگاه مهرآباد انجام نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..