تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3 امتیاز تا رکوردشکنی پرسپولیس در لیگ برتر

3 امتیاز تا رکوردشکنی پرسپولیس در لیگ برتر

ورزش > لیگ برتر - تیم فوتبال پرسپولیس با کسب 3 امتیاز دیگر رکورد قهرمانی با بیشترین امتیاز را می‌شکند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس با کسب سه امتیاز دیگر در رقابت‌های این فصل، رکورد قهرمانی با بیشترین امتیاز در رقابت‌های لیگ برتر را خواهد شکست. بیشترین امتیاز کسب شده در رقابت‌های لیگ برتر به لیگ چهارم بر می‌گردد که در جریان آن فولاد اهواز با 64 امتیاز در 30 بازی و میانگین 2.13 امتیاز برای هر دیدار بهترین حد نصاب را ثبت کرد.
یک سال پیش از این فصل، پاس تهران 53 امتیاز را در 26 بازی کسب کرد و میانگین امتیاز 2.04 ثبت شد. تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که سه بازی دیگر تا پایان فصل دارد از این حدنصاب گذشته است و تنها با کسب سه امتیاز دیگر از مجموع 9 امتیاز ممکن، رکورددار کسب امتیاز با توجه به تعداد بازی در لیگ برتر خواهد بود و بهترین میانگین امتیاز برای هر بازی را در طول ادوار رقابت‌های لیگ برتر به خود اختصاص می‌دهد.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3 امتیاز تا رکوردشکنی پرسپولیس در لیگ برتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..