تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیدان: جایگزین بیل را تعیین کرده‌ام

کد خبر: ۵۱۵۰۹۷

۳۵  بازدید

سرمربی رئال مادرید جایگزین مهاجم ولزی‌اش را در دیدار برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا تعیین کرده است.

ایسنا: به نقل از آس، رئال مادرید  سه شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو به مصاف بایرن مونیخ می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: هواداران در بازی خانگی نقش مهمی دارند. همیشه به آن‌ها نیاز داریم. آن‌ها همیشه به ورزشگاه می‌آیند و از تیم محبوب‌شان حمایت می‌کنند اما در بازی این چنینی نیاز داریم تا بالاترین حد تیم را تشویق کنند. داشتن چنین هوادارانی در سانتیاگو برنابئو یک امتیاز مثبت است.


گرت بیل به علت آسیب دیدگی این بازی را از دست داد. سرمربی رئال مادرید درباره جانشینش اظهار کرد: در این‌باره تصمیم گرفته‌ام اما از آن صحبتی نمی‌کنم. همه بازیکنان آماده هستند و از میان آن‌ها یک بازیکن جانشین بیل خواهد شد.


زیدان درباره حضور کم ایسکو در بازی‌های لیگ قهرمانان گفت: توضیحی در این‌باره ندارم. کم بازی کردن او در لیگ  قهرمانان اتفاقی است. 77 دقیقه زمان کمی است اما بازی‌های مهمی را پیش‌رو داریم و باید دید فردا چه اتفاقی خواهد افتاد.


سرمربی فرانسوی افزود: فردا بازی بزرگی را پیش‌رو خواهیم داشت. تلاش خواهیم کرد پیروز شویم. به دیدار رفت و نتیجه خوبی ( پیروزی سه بر یک در آلیانز آره‌نا) که کسب کردیم فکر نمی‌کنیم. بایرن در خانه  یا خارج از خانه نحوه بازی‌اش تغییر نخواهد یافت. این تیم ما را تحت فشار قرار خواهد داد. بازی مهمی را پیش‌رو داریم و باید خیلی خیلی خیلی خوب بازی کنیم.


سرخیو راموس، تونی کروس و لوکا مودریچ یک کارتِ هستند و ممکن است بازی نیمه نهایی را از دست بدهند. زیدان در این‌باره گفت: نمی‌توانیم از آن جلوگیری کنیم. آن‌ها یک کارتِ هستند. نباید به این موضوع فکر کنیم. می‌دانیم رابرت لواندوفسکی بازیکن خطرناکی است و یک مهاجم شماره 9 واقعی است و بازیکنان باید او را متوقف کنند اما او بازیکن تیم حریف است. بایرن در همه پست‌ها بازیکن خوب دارد. ما باید روی خودمان تمرکز کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیدان: جایگزین بیل را تعیین کرده‌ام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..