تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احمدرضا معتمدی و کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی در جشنواره جهانی

احمدرضا معتمدی و کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی در جشنواره جهانی

فرهنگ > سینما - احمدرضا معتمدی برای هنرجویان دارالفنون کارگاه فیلمنامه‌نویسی (از ایده تا اجرا) برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مازیار میری مدیر بخش دارالفنون درباره کارگاه‌های این بخش در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: «احمدرضا معتمدی فیلمنامه‌نویس ایرانی در دو روز و طی چهار جلسه برای هنرجویان حاضر در بخش دارالفنون کارگاه فیلمنامه‌نویسی (از ایده تا اجرا) برگزار می‌کند.»

در این بخش ۱۱۰ هنرجو از ۳۳ کشور جهان از جمله ایران حضور دارند و در کارگاه‌های مختلف شرکت می‌کنند. «دارالفنون» که اردوی استعدادیابی (Talent Campus) جشنواره محسوب می‌شود، با هدف آموزش و کشف استعدادهای جوان فیلمسازی در منطقه و سایر کشورها راه اندازی شده و با توجه به کم سابقه بودن این اتفاق در خاورمیانه و آسیا، استقبال قابل توجهی از آن شده است.

کارگاه‌های دارالفنون دو روز پیش از شروع جشنواره آغاز و دو روز زودتر از پایان جشنواره به اتمام می‌رسند.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸ تا ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احمدرضا معتمدی و کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی در جشنواره جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..