تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوانان جودو کشورمان امشب عازم باکو می شوند

جوانان جودو کشورمان امشب عازم باکو می شوندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، در راستای اهداف متولیان فدراسیون به منظور پشتوانه سازی و تقویت تیمهای ملی سنین پایه، تیم جوانان جودو کشورمان با 10 بازیکن در رقابتهای بین المللی باکو شرکت می کند.

بر اساس این گزارش مجید وحید بریمانلو در وزن منهای 60 کیلوگرم، محمد رضا صدیقی و جعفر فیروز آبادی در وزن منهای 66 کیلوگرم، رضا پارسا پور و کاظم کریمی در وزن منهای 73 کیلوگرم، جواد مرادی در منهای 81 کیلوگرم و فرزین شهباز، علی پرهیزکار، امیر حسین اخلاقی و حمید رضا ملک زاده در به اضافه 81 کیلوگرم 10 دلاور جودو ایران در تاتامی باکو هستند.

احمد کاظمی و امیر قاسمی نژاد مربیان تیم ملی به همراه بهنام رشنو مربی پایگاه قهرمانی فدراسیون هدایت تیم جوانان ایران در این پیکارها را برعهده دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوانان جودو کشورمان امشب عازم باکو می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..