تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارنامه آزمون دکتری منتشر شد/انتشار دفترچه انتخاب رشته ازچهارشنبه

کارنامه آزمون دکتری منتشر شد/انتشار دفترچه انتخاب رشته ازچهارشنبه

تعداد ۲۶۰ هزار و ۵۲۰ داوطلب برای شرکت در  آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ ثبت نام کردند که آزمون ورودی آن در ۷ گروه آموزشی در ۲۴۴ کدرشته امتحانی برای این تعداد داوطلب در روز جمعه ۶ اسفند ۹۵ در یک نوبت و ۵۴ شهرستان با نظم و کیفیت مطلوب برگزار شد.

در این آزمون از تعداد ۲۶۰ هزار و ۵۲۰ داوطلب تعداد ۲۱۲ هزار و ۹۴۱ داوطلب در جلسه آزمون حاضر و ۴۷ هزار و ۵۷۹ داوطلب معادل ۱۸.۲۶ درصد داوطلب غایب بودند.

بر اساس ضوابط از تعداد ۲۱۲ هزار و ۹۴۱ حاضر در جلسه آزمون تعداد ۱۹۹ هزار و ۳۰۳ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند. تعداد ۱۳ هزار و ۶۳۸ داوطلب به علت نداشتن حدنصاب نمره علمی لازم مجاز به انتخاب رشته نیستند.

از تعداد ۱۹۹ هزار و ۳۰۳ داوطلب تعداد ۷۵ هزار و ۱۴۸ داوطلب مجاز به انتخاب رشته کدرشته محل های دوره روزانه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و همچنین کدرشته محل های سایر دوره ها هستند.

از تعداد ۱۹۹ هزار و ۳۰۳ داوطلب تعداد ۱۲۴ هزار و ۱۵۵ داوطلب منحصرا مجاز به انتخاب کدرشته های تحصیلی از سایر دوره های آموزش عالی ( به جز دوره روزانه دانشگاه های و موسسات آموزش عالی دولتی) هستند.

علاوه بر صدور کارنامه اولیه برای کلیه ۲۱۲ هزار و ۹۴۱ داطب حاضر در جلسه برای ۴۷ هزار و ۵۷۹ داوطلب غایب در جلسه نیز کارنامه ای مبنی بر غایب بودن آنها صادر می شود.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره ۲ ) در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

اننتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارنامه آزمون دکتری منتشر شد/انتشار دفترچه انتخاب رشته ازچهارشنبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..