تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس و سلتیک تنها قهرمانان زودهنگام

کد خبر: ۵۱۵۰۷۹

۸  بازدید

قهرمانی زودهنگام پرسپولیس تنها قهرمانی زودهنگام در فصل جاری فوتبال در ایران و اروپا نیست.

ورزش سه: پرسپولیس تهران در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر موفق شد قهرمانی خود را جشن بگیرد تا یکی از قاطعانه ترین قهرمانی های لیگ را 270 دقیقه پیش از پایان به نام این تیم ثبت شود. البته پرسپولیس تنها تیمی نیست که در فوتبال دنیا در سال جاری به چنین عنوانی دست پیدا کرده تا به بررسی قهرمان های زود هنگام و البته تیم هایی که شانس ثبت چنین عنوانی را دارند بپردازیم:

قهرمان های زودهنگام از حاشیه خلیج فارس تا قلب اروپا

*اسکاتلند: در میان لیگ های اروپایی تیم های زیادی برای کسب عنوان قهرمانی زود هنگام شانس دارند اما سلتیک اسکاتلند تنها تیمی است که خیلی زودتر از حد انتظار قهرمانی خود را تثبیت کرده است. سلتیک در این فصل خیلی زودتر از حد انتظار توانست بالاتر از آبردین به قهرمانی دست پیدا کند و در فاصله 8 هفته تا پایان لیگ با فاصله 25 امتیازی به قهرمانی رسید.

*قطر: در لیگ ستارگان قطر نیز لخویا توانست یک هفته پیش از پایان رقابتهای لیگ به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و بالاتر از السد پیش از شروع هفته پایانی جشن قهرمانی را در آخرین سال حیات خود با نام لخویا جشن بگیرد.

شانس های پرتعداد برای قهرمانی های زودهنگام

*آلمان: در لیگ آلمان بایرن مونیخ در فاصله 5 بازی تا پایان فصل 8 امتیاز از نزدیک ترین رقیب خود لایپزیش پیش است و می تواند با حفظ این روند پیش از پایان لیگ عنوان قهرمانی بوندس لیگا را بالاتر از حریف تازه بوندس لیگایی شده ی خود کسب کند. *ایتالیا: در ایتالیا نیز یوونتوس برای ششمین قهرمانی خود کار سختی پیش رو ندارد و با توجه به اختلاف 8 امتیازی در 6 بازی می تواند جشن قهرمانی زود هنگام بگیرد.

*روسیه: اسپارتاک در لیگ روسیه در فاصله 7 بازی تا پایان فصل 10 از رقیب مستقیم خود در لیگ برتر پیش است و با حفظ این روند این تیم قدیمی می تواند خیلی زود جشن قهرمانی در لیگ روسیه برگزار کند.

*سوییس: باسل در سوییس نیز از یانگ بویز حریف مستقیم خود در فاصله 8 بازی تا پایان فصل 20 امتیاز پیش است و احتمالا خیلی زود جشن قهرمانی خود را برگزار خواهد کرد.
*اسپانیا و انگلستان: در اسپانیا و انگلستان نیز رئال مادرید و چلسی در فاصله 6 بازی تا پایان فصل از حریفان خود بیش از 3 امتیاز پیش هستند اما رقابت در این دو لیگ به شکلی است که احتمال تغییر صدرنشین نیز وجود دارد.

*عربستان و امارات: در فوتبال آسیا نیز الهلال در عربستان و الجزیره در امارات شانس زیادی برای کسب قهرمانی پیش از موعد دارند. الهلال در آستانه 3 بازی تا پایان لیگ 8 امتیاز از الاهلی امتیازات بیشتری جمع کرده و در امارات نیز الجزیره نسبت به الاهلی دبی چنین وضعیتی دارد تا این دو لیگ نیز مانند ایران قهرمان های خود را پیش از پایان فصل بشناسند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس و سلتیک تنها قهرمانان زودهنگام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..