تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پولانسکی: دادگاه آمریکاه شبیه ارتش نازی است

کد خبر: ۵۱۵۰۳۵

۵۵۷  بازدید

رومن پولانسکی کارگردان صاحب‌سبک آمریکایی که در سال ۱۹۷۸ به دنبال محکومیت به زندان به جرم تجاوز، از کشور آمریکا خارج شد و تا کنون امکان بازگشت به این کشور پیدا نکرده است، هنوز درگیر پرونده‌ی قدیمی‌اش است.

وب سایت فیلم نت نیوز: رومن پولانسکی کارگردان صاحب‌سبک آمریکایی که در سال ۱۹۷۸ به دنبال محکومیت به زندان به جرم تجاوز، از کشور آمریکا خارج شد و تا کنون امکان بازگشت به این کشور پیدا نکرده است، هنوز درگیر پرونده‌ی قدیمی‌اش است.

پولانسکی: دادگاه آمریکاه شبیه ارتش نازی است

 تلاش کارگردان برنده‌ی اسکار رومن پولانسکی، برای تخفیف در مجازات ادامه دارد. وکیل او در جریان بررسی مجدد پرونده، برای جذب حمایت افرادی که به دلایل مشابه پشت مرزهای کشور مانده‌اند، دادگاه آمریکا را با ارتش نازی مقایسه کرد. این اظهار نظر، بعد از جواب منفی دادگاه به درخواست پولانسکی برای عدم اجرای حکم زندان بود.

 رومن پولانسکی از بازماندگان هولوکاست است و در سال ۱۹۷۷ در جریان یک پرونده‌ی قضایی تجاوز به زندان محکوم شد. بعد از تحمل ۴۲ روز زندان اتهامش را پذیرفت به امید اینکه در مجازاتش تخفیف قائل شوند. بعد از دریافت حکم دادگاه مبنی بر زندانی شدن، آمریکا را به مقصد پاریس ترک کرد و تا به امروز باز نگشته‌است.

هارلند بران وکیل پولانسکی رای دادگاه را که در آوریل سال جاری میلادی صادر شد، از نظر اخلاقی بی‌ربط، غیرمنطقی و گمراه کننده خواند.

پولانسکی در طی این سال‌ها فعالیت هنری‌ خود را به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر ادامه داد و بیش از ۸۰ جایزه معتبر جشنواره‌های جهانی را ازآن خود کرد. از جمله‌ی این جوایز اسکار بهترین کارگردانی برای فیلم پیانیست در سال ۲۰۰۳ بود؛ اگرچه برای دریافت آن نمی‌توانست در مراسم اسکار حضور داشته باشد. از ساخته‌های اخیر او شبح نویسنده، ونوس در پوست خز و بازی در تشریفات ساده به کارگردانی تورناتوره است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پولانسکی: دادگاه آمریکاه شبیه ارتش نازی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..