تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از تولیدات داخلی، حمایت از کارگر ایرانی است

به گزارش خبرنگار ایرنا سعید مازندرانی روز دوشنبه در دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر (5 الی11 اردیبهشت) ،افزود: اهمیت دادن به کار و تولید و تکریم کارگر ایرانی به عنوان یک ارزش و وظیفه عمومی بوده و هفته کار وکارگر زمانی برای یادآوری این ارزش ها است.
وی تصریح کرد: استفاده از تولیدات داخلی ضرورتی برای همه آحاد جامعه در راستای رونق بخش تولید و حمایت از کارگران ایرانی است و این اداره کل نیز تلاش دارد که در این هفته از گوشه ای از زحمات این قشر قدر دانی کند.
مازندرانی همچنین ادامه داد: توجه به کارگران نباید منحصر به هفته کارگر باشد و همه دستگاه ها، تشکل ها و سازمان ها در جهت حل مشکلات جامعه کارگری باید تلاش کنند.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به انتخابات همزمان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در 29 اردیبهشت ماه نیز گفت که مردم ما به بلوغ فکری رسیده اند و خودشان بهترین انتخاب را انجام خواهند داد و وظیفه ما فقط تلاش برای حضور گسترده مردم در انتخابات است.
وی اضافه کرد که حضور مردم بزرگترین گزینه روی میز ملت در برابر بدخواهان و دشمنان این کشور و نظام است و باعث می شود تمام معادلات آنها تغییر کند.
به گفته وی؛ کارگران نیز که همیشه در همه صحنه ها و مشکلات کشور و برای حفظ دستاوردهای انقلاب ایستادگی کرده اند در انتخابات پیش رو نیز همراه سایر اقشار جامعه حضور گسترده خواهند داشت.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از تولیدات داخلی، حمایت از کارگر ایرانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..