تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبلغ رضایت نامه مدافع برزیلی آبی ها مشخص شد

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رابسون جانواریو برای حضور در استقلال برای فصل آینده باید نصف قرارداد این فصل خود را به باشگاه باهیا برزیل بدهد که با توجه به قرارداد 700 میلیونی این بازیکن، باشگاه استقلال باید 350 میلیون تومان پرداخت کند تا رضایت نامه وی برای حضور قطعی در این تیم صادر شود اما مسئولان باشگاه استقلال در حال حاضر از پرداخت این مبلغ سر باز زده اند.

البته استقلال بعد از پرداخت این مبلغ باید با رابسون بر سر عقد قرارداد نهایی سر میز مذاکره بنشیند تا قرارداد جدی بین طرفین امضا شود.

با این وجود باید منتظر ماند و دید استقلال برای حفظ رابسون این مبلغ را پرداخت می کنند یا خیر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبلغ رضایت نامه مدافع برزیلی آبی ها مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..