تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پادشاه عربستان به روسیه می‌رود

کد خبر: ۵۱۵۰۲۱

۲۱  بازدید

سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی در سال جاری میلادی به روسیه سفر می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی در سال جاری میلادی به روسیه سفر می‌کند.

 در سفر اخیر والنتینا ماتوینکو، رئیس شورای فدراسیون روسیه به ریاض، دعوتننامه رسمی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به وی داده شده است که با استقبال پادشاه عربستان روبه‌رو شده است.

بر این اساس دولت عربستان سعودی دستور داده تا مقدمات سفر پادشاه این کشور به مسکو در امسال انجام پذیرد.

ثروت و دارایی خاندان سلطنتی سعودی بیش از ۱.۴  تریلیون دلار ارزیابی می‌شود و کاروان پادشاه این کشور تنها در سفر اخیر خود به اندونزی، 6 فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ، 506 تن وسایل همراه پادشاه از جمله دو دستگاه خودروی مرسدس بنز اس-600 و دو دستگاه آسانسور برقی برای استفادۀ شخصی پادشاه و یک فروند هواپیمای نظامی سی-130 به همراه داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پادشاه عربستان به روسیه می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..