تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای تحلیلگر سعودی درباره جانشین بشار اسد

کد خبر: ۵۱۵۰۲۰

۱۴۶  بازدید

یک پژوهشگر و تحلیلگر سعودی مدعی شد که روسیه یک «افسر ارتش سوریه» را برای جانشینی بشار اسد رئیس جمهور کنونی این کشور آماده می کند.

ایران آنلاین: یک پژوهشگر و تحلیلگر سعودی مدعی شد که روسیه یک «افسر ارتش سوریه» را برای جانشینی بشار اسد رئیس جمهور کنونی این کشور آماده می کند.

فهد دیباجی پژوهشگر و تحلیلگر سعودی در صفحۀ توییتر خود ادعا کرد: روسیه یک افسر ارتش سوریه را آماده می کند تا جایگزین بشار اسد رئیس جمهور سوریه باشد.
 
الدیار لبنان به نقل از ادعاهای این تحلیلگر سعودی نوشت: در صورت دستیابی روسها و آمریکا به یک سازش درباره سوریه، این حاکم جدید سوریه نمایان خواهد شد.
 
دیباجی نوشت: "خبرها حاکی است که روسیه هویت جانشین بشار را تعیین کرده است. او یک افسر ارتش سوریه است".
 
وی افزود: "این فرد برای جانشینی اسد آماده می شود. مسئولان آمریکایی تاکید کرده اند که در صورت سازش بین قدرتهای بزرگ، هویت این افسر اعلام خواهد شد".
 
دیباجی در ادامه خبرسازی ها و ادعاهای خود گفت: این افسر سوری تحت محافظت نیروهای روسی در یک محل امن برای حفظ سلامتی اش است و برخی منابع گفته اند که این افسر نامش اوس اصلان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای تحلیلگر سعودی درباره جانشین بشار اسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..