تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تولید و اشتغال با راه اندازی طرح توسعه فاز 2منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر

سیدامید شهیدی نیا دوشنبه در دیدار با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز افزود:طی چند سال اخیر اقدامات زیادی برای ظرفیت سازی تولید صورت گرفته و مدیران و کارکنان این سازمان برای تولید پایدار بصورت شبانه روزی تلاش و فعالیت کرده اند.
وی از توسعه سرمایه گذاری و آغاز فعالیت ها و طرح های جدید منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر به عنوان اهداف اصلی این سازمان یاد کرد و اظهار داشت:با تحقق طرح توسعه فاز 2 منطقه ویژه و تکمیل صنایع پایین دستی شاهد افزایش تولید و اشتغال در این قطب صنعتی خواهیم بود.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در شهرستان بندر ماهشهر همچنین از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از صنعت پتروشیمی، به عنوان برنامه راهبردی این شرکت در چارچوب اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گغت:صنعت پتروشیمی ایران با توجه به زیرساختهای مطلوب و دارا بودن قابلیت های منحصر به فرد می تواند در آینده ای نزدیک اقتصاد ایران را متحول کند.
آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان نیز از اقدامات مهم مسوولان، متخصصان و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی در افزایش میزان تولید و ایجاد توسعه پایدار تقدیر کرد و بر حمایت از برنامه ها و اقدامات پیشرو با استفاده از دانش و توان متخصصان، تولیدکنندگان و صنعتگران خوزستان تاکید کرد.
به گزارش ایرنا منطقه ویژه اقتصادی و پتروشیمی بندر ماهشهر شامل مجتمع های پتروشیمی و صنایع شیمیایی در شهرستان بندر ماهشهر قرار دارد.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، یک میلیارد دلار در زمان بهره برداری از مجموعه های پتروشیمی سرمایه گذاری شده که این اعتبار با احتساب قیمت دلار در زمان کنونی، چهار میلیارد دلار می شود.
وی با بیان اینکه 22 واحد بالادست پتروشیمی در این منطقه در حال اجراست که 20 واحد آن به مرحله تولید رسیده، اضافه کرد:مجموع تولیدات سالانه این منطقه 26 میلیون تن بوده و 44 درصد مجموع تولیدات صنعت پتروشیمی کشور از این منطقه است.
ارزش کل تولیدات منطقه هفت میلیارد دلار اعلام شده که 30 هزار نیروی کار در این منطقه فعالیت می کند و بیش از 85 درصد اقتصاد استان خوزستان از این منطقه می باشد.
7104/3015/6125**خبرنگار:مسعود گادار**انتشار:سیدبهادر حسینی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تولید و اشتغال با راه اندازی طرح توسعه فاز 2منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..