تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنسرتی برای علاقه‎مندان به موسیقی کلاسیک

فرهنگ > موسیقی - کنسرت موسیقی «با ما دمی» به سرپرستی کوروش شاهانی پنجم اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کنسرت موسیقی با عنوان «با ما دمی» به سرپرستی کوروش شاهانی و به خوانندگی امیر اثنی‌عشری سه‌شنبه پنجم اردبیهشت در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.

در این برنامه قطعاتی در دو بخش آواز بیات ترک و دستگاه سه گاه برای علاقه‌مندان به موسیقی کلاسیک ایرانی اجرا می‌شود. از ویژگی‌های این برنامه اجرای تصنیف‌های قدیمی با تنظیم جدید است.

اعضای این گروه عبارتند از کوروش شاهانی نوازنده سنتور و سرپرست گروه، امیر اثنی عشری خواننده، محسن دیلم صالحی نوازنده عود، خشایار شاهانی نوازنده تنبک، هوشمند عبادی نوازنده نی.

کنسرت موسیقی  «با ما دمی» سه شنبه پنجم اردیبهشت ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود. علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه نمایند.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنسرتی برای علاقه‎مندان به موسیقی کلاسیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..