تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محبوب‌ترین چهره‌های کاخ‌ سفید را بشناسید+ نمودار

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ نظرسنجی‌های اخیر نشان داده "دونالد ترامپ" یکی از روسای جمهور آمریکا است که محبوبیت چندانی در میان مردم این کشور ندارد.

"ملانیا ترامپ"، بانوی اول آمریکا و همسر دونالد ترامپ نیز همواره در شبکه‌های اجتماعی مورد تمسخر کاربران قرار می‌گیرد و پسر ارشد رئیس جمهور، "دونالد جان ترامپ جونیور" از چهره‎های نامحبوب و شناخته شده در آمریکا است. علاوه بر این برخی کارکنان کاخ سفید و مشاوران ترامپ همانند رئیس جمهور، چندان مورد توجه مردم آمریکا نیستند.

البته تمسخر و تحقیر عمومی شامل همه اعضای خانواده ترامپ و کارکنان کاخ سفید نمی‌شود. نظرسنجی‌های دو پایگاه خبری "پولیتیکو" و "مورنینگ کانسالت" حاکی از آن است که برخی از اعضای خانواده ترامپ و کارکنان وی در کاخ سفید از محبوبیت ویژه‌ای در میان مردم آمریکا برخوردارند.

در نظرسنجی این دو پایگاه که بیش از ۲۰۰۰ نفر در آن شرکت کرده اند "ایوانکا ترامپ"، دختر رئیس جمهور آمریکا عنوان محبوبترین چهره کاخ سفید را از آن خود کرده است. میزان محبوبیت ایوانکا ترامپ در میان مردم آمریکا ۴۶ درصد است و ۳۶ درصد نیز اعلام کرده اند که او یک طراح کیف دستی است و چهره محبوبی نیست. در این میان ۱۷ درصد شرکت کنندگان حتی نام وی را نیز نشنیده اند!

محبوبترین چهره‌های کاخ سفید را بشناسید+جدول

دختر بزرگ رئیس جمهور میلیاردر آمریکا هم اکنون بدون آنکه به استخدام دولت درآمده باشد، در کاخ سفید دفتر دارد و در واقع یکی از کارمندان فدرال آمریکا است.

"کلین کانوی"، مشاور رئیس جمهور دونالد ترامپ، "شان اسپایسر"، سخنگوی کاخ سفید، "جارد کوشنر"، مشاور ارشد و داماد (همسر یهودی ایوانکا) ترامپ، "رینس پریباس"، رئیس دفتر کاخ سفید، "استیون بنن"، مشاور و استراتژیست جنجالی دونالد ترامپ، "گری کون"، مشاور اقتصادی ترامپ و "هوپ هیکس"، دستیار سیاسی ترامپ به ترتیب از دیگر چهره‌های محبوب و شناخته شده در کاخ سفید هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محبوب‌ترین چهره‌های کاخ‌ سفید را بشناسید+ نمودار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..