تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 دانش آموز البرزی در مسابقات جهانی اختراعات مدال طلا گرفتند

وحید یعقوبی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دانش آموزان دبیرستان غیرانتفاعی دخترانه دوره دوم ملاصدرا که عضو انجمن دانشمندان جوان پژوهش سرای معلم ناحیه یک کرج هستند در مسابقات جهانی اختراعات علوم تکنولوژی اروپا 2017 در رومانی2 مدال طلا را به خود اختصاص دادند.
وی اظهار کرد: این دانش آموزان با پشتکار و سختکوشی در این رقابت های تخصصی برای کشور و استان البرز افتخار آفرینی کردند و بار دیگر در عرصه دانش و پژوهش پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آوردند.
وی تصریح کرد: ستاره رسولی با طراحی و تولید دستگاه تولید آب از هوا و نازیلا حبیبی با طرح تولید شبیه ساز جریان خون در کشت سلول میوکارد و دستگاه تولید نانو لوله های کربنی در این مسابقات شرکت کردند و دو مدال طلای این مسابقات جهانی را از آن خود کنند.
وی تاکید کرد: دانش آموزان دبیرستان دخترانه ملاصدرا هر ساله با شرکت در مسابقات علمی ، پژوهشی و اختراعات داخلی و خارجی برای ایران اسلامی و البرزنشینان افتخار آفرینی می کنند.
استان البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819 / 6155خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 دانش آموز البرزی در مسابقات جهانی اختراعات مدال طلا گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..