تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج دو مجری مشهور تلویزیون با هم + توضیحات بیشتر

مبینا نصیری مجری جوان تلویزیون کشورمان ، از ازدواجش در سال 96 با مجری سرشناس تلویزیون خبر داد.

مبینا نصیری نامی از همسر آینده اش نبرد!

 مبینا نصیری مجری جوان تلویزیون کشورمان ، از ازدواجش در سال 96 با مجری سرشناس تلویزیون خبر داد. او همچنین در گفت و گو با تلویزیون پلاس توضیحاتی راجع به اتفاقاتی که منجر به ممنوع الکار شدنش شد را بازگو کرد. نصیری نامی از همسر آینده اش نبرد اما گفت که همسر آینده اش از مجریان مطرح تلویزیون است که البته تاکنون هیچ گونه مساله ای نداشته و به اصطلاح در برنامه هایش هیچ سوتی نداده است.

این مجری که متولد سال 1368 است همچنین گفت که اگر همسرش با کار او مخالف باشد به خاطر عشقی که به او دارد حاضر است از کار اجرا دست بکشد.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: Plus.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج دو مجری مشهور تلویزیون با هم + توضیحات بیشتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..