تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح شعبه «عرفان-نیایش» بانک کارآفرین در شهر تهران

با حضور مهندس آیت‌اللهی مدیرعامل و مدیران ارشد بانک کارآفرین، شعبه جدید «عرفان- نیایش» این بانک در روز یکشنبه 27 فروردین در شهر تهران افتتاح شد.

 به گزارش شمانیوز، این شعبه در راستای تسهیل دسترسی و افزایش ارائه خدمات بانکی به مشتریان گرامی افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شعبه «عرفان-نیایش» واقع در بزرگراه همت غرب، خیابان کبیری طامه (شاهین شمالی)، خیابان بهار، پلاک 17، طبقه همکف بیمارستان عرفان نیایش، با ارائه انواع خدمات نوین بانکی آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی است.

منبع:روابط عمومی بانک کارآفرین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح شعبه «عرفان-نیایش» بانک کارآفرین در شهر تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..