تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اندونزی حریف ساحلی بازان ایران در فینال شد

اندونزی حریف ساحلی بازان ایران در فینال شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا که از روز جمعه با حضور 32 تیم در تایلند آغاز شده است، امروز (یکشنبه) با برگزاری مرحله نیمه نهایی پیگیری شد.

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران متشکل از بهمن سالمی و رحمان رئوفی در نخستین مسابقه مرحله نیمه نهایی به مصاف قطر (جولیو – تیجان) رفت و با شکست دو بر یک این تیم راهی دیدار نهایی شد.

در دومین مسابقه مرحله نیمه نهایی تیم های اندونزی یک و استرالیا به مصاف یکدیگر رفتند که اندونزی دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 18 و 21 بر 16 به پیروزی رسید و حریف ملی پوشان ایران شد.

دیدار نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا ساعت 13 و 30 دقیقه فردا (دوشنبه) به وقت ایران برگزار می شود و تیم های ایران و اندونزی به مصاف یکدیگر می روند.

قبل از این مسابقه دیدار رده بندی برگزار خواهد شد که تیم های استرالیا و قطر برای مدال برنز و مقام سومی به مصاف هم می روند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اندونزی حریف ساحلی بازان ایران در فینال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..