تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران سوم خرداد برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران سوم خرداد برگزار می شودبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و مراسم نکوداشت روز روابط عمومی چهارشنبه سوم خرداد ماه در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

هوشمند سفیدی دبیر جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با اعلام این مطلب افزود: این جشنواره با تمرکز بر روی موضوع «روابط عمومی و حقوق شهروندی» روز چهارشنبه سوم خرداد ماه با حضور 500 نفر از کارکنان روابط عمومی‌های کشور برگزار خواهد شد و طی آن از تمامی کارکنان روابط عمومی تمجید خواهد شد.

سفیدی افزود: همچنین «کارگاه آموزشی روابط عمومی، فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و حقوق شهروندی» در این روز برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره ستارگان روابط عمومی، تجلیل از خانواده بزرگ روابط عمومی کشور را مهمترین هدف این جشنواره دانست و گفت: اعطای ستاره خدمت به بازنشستگان روابط عمومی، تجلیل از فوت شدگان صنف روابط عمومی با اعضای ستاره ماندگار روابط عمومی، تکریم از مدیران متخصص روابط عمومی با اعطای ستاره شایستگی، تقدیر از ستاره ارتباطی دولت و نیز معرفی ستارگان ملی و استانی روابط عمومی در سال 1395 محور های اصلی جشنواره هستند.

وی افزود: تجلیل از ستاره پیشکسوت روابط عمومی ایران در دهه 70 و سخنرانی درباره رابطه بین روابط عمومی و حقوق شهروندی و نقش روابط عمومی در پیشبرد آن، مورد توجه خواهد بود .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران سوم خرداد برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..